خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر استان(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام مومن عنوان کرد:شهید مطهری دارای حیات طیبه بود و جا دارد آثار و سیره ایشان به عنوان یک الگوی مناسب در زندگی تمامی مردم مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۵۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام حسین مومن، در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت شهید مطهری، اظهار کرد: این شهید والامقام حکیمی بصیر، آگاه به زمان، دارای وجودی مبارک، شهادتی با سعادت و دارای آثاری پر برکت بود.

وی افزود: شهید مطهری دارای حیات طیبه بود و جا دارد آثار و سیره ایشان به عنوان یک الگوی مناسب در زندگی تمامی مردم مورد استفاده قرار گیرد.

این مسوول با بیان اینکه نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برنامه های متعددی را در هفته عقیدتی سیاسی در دست اجرا دارد، گفت: برگزاری کلاس های قرآن، مشاوره، احکام و غیره برای کارکنان کادر و وظیفه، معرفی آثار شهید مطهری به مخاطبان، برگزاری نمایشگاه کتاب، جزء خوانی قرآن و بسیاری از برنامه های دیگر در این هفته و در راستای تعمیق معنویت در بین کارکنان انجام خواهد شد.

حجت الاسلام مومن اضافه کرد: یکی از برنامه های شاخص تیپ، برنامه حکمت مطهر است که علاوه بر معرفی شهید مطهری به اقدامات ایشان در قبل، حین و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه روشنگری و انسجام بخشی مردم ایران می پردازد و جامعه هدف این مجموعه را نسبت به عملکرد ایشان آگاه می سازد.

وی با اشاره به ویژگی های آثار شهید مطهری، اظهار کرد: پس از گذشت قریب به ۴۰ سال از شهادت این شهید والامقام همچنان آثار او زنده است و در بین کودکان، نوجوانان، قشر تحصیل کرده و افراد متخصص مورد استفاده قرار می گیرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: شهید مطهری دارای شخصیتی جامع از لحاظ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بوده و توانست در زمان حیات خود موثر عمل کرده و حتی پس از شهادت هم با آثار خود تاثیرگذاری داشته باشند.

حجت الاسلام مومن در پایان از مجموعه های آموزشی تیپ ۸۲ به ویژه معاونت تربیت آموزش و معاونت عقیدتی سیاسی و همه عزیزانی که در امر آموزش فعالیت داشته و دارند تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار